یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

موضوع ویژه هشتمین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور مسایل فرهنگی جامعه است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سید داوود ساجدی امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در قم با بیان اینکه هر سال موضوعی ویژه علاوه بر مسایل متداول اجلاس مورد بررسی قرار  می‌گیرد تصریح کرد، امسال به دلیل اهمیت مسایل اجتماعی این موضوع به عنوان موضوع ویژه اجلاس هشتم تعیین شده است.

مسئول برگزاری اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران با اشاره به ناکامی دشمنان اسلام در شکست جمهوری اسلامی از طریق جنگ تحمیلی و حرکت‌های نظامی گفت: اکنون دشمنان برای جبران ناکامی‌های خود به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه و درگیر کردن جمهوری اسلامی با شیوه‌های جدیدی هستند.

وی با اشاره به تشکیل سه کمیسیون کاری برای بررسی مسایل در اجلاس مدیران خاطرنشان کرد: در این کمیسون‌ها معاونت‌های مختلف به ارایه بحث می‌پردازند و شنونده سئوالات و مباحث مدیران مدارس نیز خواهند بود.

مدیر دفتر نظارت و ارزشیابی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مدیران مدارس استان‌های مختلف نیز در سه گروه مختلف دسته‌بندی شده‌اند گفت: استان‌های تهران، سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و قم گروه اول ، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قزوین، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، و ایلام گروه دوم و خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گروه سوم این گروه‌بندی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در اجلاس امسال تلاش شده است تا از ارایه مباحث یک سویه پرهیز شود افزود: امسال بیش از نیمی از وقت کمیسیون‌ها در اختیار مدیران مدارس است تا سئوالات و مباحث مورد نظر خود را ارایه نمایند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha